Monday, November 21, 2011

Hadiah untuk guru

Cuti sekolah telah pun bermula. Tapi sekolah anak aku (Genius Aulad) belum cuti lagi. Tu mujur cikgu tepon lastwik berkenaan rehersal majlis Ihtifal isnin dan selasa ni. Aku tanya rabu cuti ke? Cikgu kata sekolah macam biasa sbb belum cuti lagi... lerrr... sib baik...kalo tak harus aku mencutikan anak aku dah... hu huuu...

Kira aku dah terberi adiah awal le tuk cikgu2 sekolah Luth. Ekceli bukan apa, saja la aku suka nak bg adiah kat cikgu2 yang mengajar kelas Luth tanda terima kasih. Tahun lepas pun aku ada adiahkan kain sepasang sorang tuk ustazah2 di Tadika Irsyad. Taon ni kita bagi bende2 kiut le plak... so, kebetulan time surfing2 blog orang, aku jumpa beberapa blog pasal bende2 kiut ni. Dan blogger bertuah (ecehhh...) yang aku pilih ialah blogger Kedai Adik untuk menghasilkan kusyen seperti gambo di bawah. Gambo dikirimkan oleh owner blog tersebut. Aku maleh nak amik gambo sendiri so pakai gambo yg diemelkan kepadaku ni je la...


Comey tak??? Tq to Hidawati.

(Kredit gambar juga untuk Hidawati @KedaiAdik)

2 comments:

Liya Muhamad said...

waaaa...chomel la..blh ceduk idea ni..

luthfil07 said...

Liya, kalo pandai menjahit bley wat sndirik...akak ni reti jahit kain yg dah tetas2 jek, tu pun takat bley laaa... hehehe

Monday, November 21, 2011

Hadiah untuk guru

Cuti sekolah telah pun bermula. Tapi sekolah anak aku (Genius Aulad) belum cuti lagi. Tu mujur cikgu tepon lastwik berkenaan rehersal majlis Ihtifal isnin dan selasa ni. Aku tanya rabu cuti ke? Cikgu kata sekolah macam biasa sbb belum cuti lagi... lerrr... sib baik...kalo tak harus aku mencutikan anak aku dah... hu huuu...

Kira aku dah terberi adiah awal le tuk cikgu2 sekolah Luth. Ekceli bukan apa, saja la aku suka nak bg adiah kat cikgu2 yang mengajar kelas Luth tanda terima kasih. Tahun lepas pun aku ada adiahkan kain sepasang sorang tuk ustazah2 di Tadika Irsyad. Taon ni kita bagi bende2 kiut le plak... so, kebetulan time surfing2 blog orang, aku jumpa beberapa blog pasal bende2 kiut ni. Dan blogger bertuah (ecehhh...) yang aku pilih ialah blogger Kedai Adik untuk menghasilkan kusyen seperti gambo di bawah. Gambo dikirimkan oleh owner blog tersebut. Aku maleh nak amik gambo sendiri so pakai gambo yg diemelkan kepadaku ni je la...


Comey tak??? Tq to Hidawati.

(Kredit gambar juga untuk Hidawati @KedaiAdik)

2 comments:

Liya Muhamad said...

waaaa...chomel la..blh ceduk idea ni..

luthfil07 said...

Liya, kalo pandai menjahit bley wat sndirik...akak ni reti jahit kain yg dah tetas2 jek, tu pun takat bley laaa... hehehe