Monday, May 12, 2008

Hari Ibu - part II

Apa yang anda dapat sempena hari ibu?? Anak-anak aku kecik2 lagi.. nak suruh bagi ucapan pun tah pape jek yang keluar dari mulut dorang terutama si Luth la.. dia wat dono pun ada...hehehe... tapi suamiku meng'hadiah'kanku kek! Makanan feberetku sepanjang zaman... hehehe.... tak sempat plak nak snap gambo kek sebab habis licin dingap kami sekeluarga... lagipun kek fresh fruit; feberet mak aku gak! Lenlain, kek kecik2... tu spesel tuk aku jek.... kuikuikuiii....

No comments:

Monday, May 12, 2008

Hari Ibu - part II

Apa yang anda dapat sempena hari ibu?? Anak-anak aku kecik2 lagi.. nak suruh bagi ucapan pun tah pape jek yang keluar dari mulut dorang terutama si Luth la.. dia wat dono pun ada...hehehe... tapi suamiku meng'hadiah'kanku kek! Makanan feberetku sepanjang zaman... hehehe.... tak sempat plak nak snap gambo kek sebab habis licin dingap kami sekeluarga... lagipun kek fresh fruit; feberet mak aku gak! Lenlain, kek kecik2... tu spesel tuk aku jek.... kuikuikuiii....

No comments: