Thursday, November 1, 2007

Say 'NO'....

Ahaaa.... say NO to ice/cold water!!!! Errr tapi bukan muktamad la... cuma berpada-pada. Aku sekarang tengah berkempen (untuk diri sendiri) supaya tidak minum air sejuk KECUALI kalau ada jamuan ...tapi MESTI minum air panas...bukan apa, aku rasa sejak dari ramadhan aritu, aku dok bantai air sejuk jek... bila balik kg kat Tawau, lagi teruk sbb sehari; berapa banyak kali teguk air+ais sbb panasssss... mmg rase tak tahan sgt... sekarang...aku rasa aku kene catu penggunaan air sejuk! Katakan BOLEH!... hehehe....

No comments:

Thursday, November 1, 2007

Say 'NO'....

Ahaaa.... say NO to ice/cold water!!!! Errr tapi bukan muktamad la... cuma berpada-pada. Aku sekarang tengah berkempen (untuk diri sendiri) supaya tidak minum air sejuk KECUALI kalau ada jamuan ...tapi MESTI minum air panas...bukan apa, aku rasa sejak dari ramadhan aritu, aku dok bantai air sejuk jek... bila balik kg kat Tawau, lagi teruk sbb sehari; berapa banyak kali teguk air+ais sbb panasssss... mmg rase tak tahan sgt... sekarang...aku rasa aku kene catu penggunaan air sejuk! Katakan BOLEH!... hehehe....

No comments: